Je kan je tickets makkelijk via deze website bestellen maar ook aan de balie van De Kouter, Spoorwegstraat 6, kan je tickets kopen. Ook via 016 85 30 20 kan je een bestelling plaatsen.
Een ticket gekocht en je kan toch niet naar de voorstelling komen? Dan kan je het ticket inruilen tegen een waardebon voor een andere voorstelling binnen hetzelfde seizoen. Omruilen is niet meer mogelijk op de dag van de voorstelling. Je kan ze ook te koop aanbieden via de ruilbox op deze website!
We kunnen je ticket ook scannen vanop je smartphone. Je kan ze dus gewoon downloaden op je mobiele telefoon!
Ben je bij aankomst je ticket vergeten of is het niet gelukt om ze uit te printen? Geen probleem. Al de informatie staat in ons ticketsysteem. Je hoeft dus niet terug naar huis of bij de buren gaan bellen om hun printer even te gebruiken.
abonnement (niet van toepassing op seizoen 20-21)
Net als de voorgaande jaren kan je voor het nieuwe seizoen reservaties maken voor 1, 2 of 3 personen voor één enkel account.
Een abonnement verkrijg je door tegelijkertijd minstens 4 tickets per persoon aan te kopen.
Sinds vorig jaar hoef je, bij reservatie van tickets voor meerdere personen, niet noodzakelijk dezelfde voorstellingen te reserveren.’ M.a.w. je moet voor iedereen, binnen je bestelling, tickets voor 4 voorstellingen aankopen.
bekijk ook
zaalverhuur
Het gemeenschapscentrum heeft geen zalen in eigen beheer. Het beheer van de infrastructuur is in handen van het gemeentebestuur. Klik hier voor de tarieven, de reglementen en aanvraagdocumenten.
praktisch
Praktische informatie over je tickets, vestiaire of genummerde plaatsen? Alle info vind je hier.